RECEPTI

Ovseni kosmiči na tri načine

Ovseni kosmiči že leta polnijo naše jutranje jedilnike, predvsem zato, ker predstavljajo bolj zdravo izbiro za zajtrk. A misel, da so polni zdravja, nas lahko hitro zavede in posledično pripravimo preveliko količino kosmičev ali pretiravamo z dodatki. Le 50 g ovsenih kosmičev vsebuje skoraj 190 kalorij. Ste kdaj postavili na kuhinjsko tehtnico 50 g ovsenih kosmičev? Kupček ni prav velik. A kako potem lahko pripravimo ovsene kosmiče, da ne bi pretiravali s kalorijami in uživali v zdravem zajtrku? Dobri rešitvi sta ovseni kosmiči čez noč in ovsena kaša. Ovseni kosmiči se v obeh primerih zmehčajo in malo napihnejo.

Ovseni kosmiči z jagodičevjem
Ovseni kosmiči z jagodičevjem

Ovseni kosmiči z jagodičevjem čez noč

Ovseni kosmiči z jagodičevjem, ki jih pripravimo čez noč, predstavljajo najpreprostejši način priprave kosmičev. Zvečer ovsene kosmiče namočimo v mleku in jih pustimo stati čez noč (v hladilniku). Če dodamo še drobljena lanena semena in mlete oreške, izboljšamo okus. Zjutraj vrh sklede okrasimo še s svežim jagodičevjem in zajtrk je pripravljen. Ta obrok ne presega 400 kalorij, če upoštevamo mere sestavin, ki so navedene v receptu.

Recept Ovseni kosmiči z jagodičevjem čez noč.

Banoffee ovseni kosmiči
Banoffee ovseni kosmiči

Banoffee kosmiči čez noč

Ovsene kosmiče, ki jih pripravimo čez noč, lahko popestrimo z različnimi dodatki. Dodamo lahko celo sestavine in okuse, ki spominjajo na naše najljubše sladice ali sladke prigrizke, a pri tem moramo biti pozorni na hranilne vrednosti. Kot prvo lahko prekoračimo kalorično vrednost vseh sestavin, kot drugo pa zaužijemo preveč sladkorja in slabe maščobe. Ena izmed mojih najljubših sladic je Banoffee pita, zato si občasno rada pripravim tudi Banoffee kosmiče. Ta recept vsebuje skoraj 500 kalorij, zato si ga privoščim na dan, ko potrebujem malo več “energije”.

Recept Banoffee kosmiči čez noč.

Ovsena kaša
Ovsena kaša s špinačo, gobicami in jajcem

Ovsena kaša s špinačo, gobicami in jajcem

Ovsena kaša s špinačo, gobicami in jajcem predstavlja zdravo različico jutranjega obroka, lahko pa jo pripravimo tudi za malico. Ta jed je zelo kremasta, skoraj bolj podobna rižoti kot ovseni kaši zaradi slanega okusa. Všeč bo tudi vsem tistim, ki radi uživajo poširana jajca ali jajca na oko. Celoten obrok vsebuje le 350 kalorij, zato si ga lahko privoščijo tudi tisti, ki pazijo na svojo težo.

Recept Ovsena kaša s špinačo, gobicami in jajcem.

Delimo ideje: